3. Blog Yazım: Bir Web2 Aracı Ödevi- Don Kuş’ot

9. sınıf öğrencilerimle Don Kişot romanını inceledikten sonra onlara bir ödev verdim. birdsdessines.fr sitesinden Don Kişot üzerine bir karikatür tasarlamalarını istedim.

Bu karikatür yapma aracının bazı eksileri olmasına rağmen en basiti olduğu için seçtim. Çünkü adım adım gitmek istedim. Önce en basit olanla başlayıp sonra daha kapsamlı uygulamalarla devam edeceğim. Birçok karikatür uygulamasını eksisiyle artısıyla öğrenmek istiyorsanız bir sonraki blog yazımı okuyun derim;)

Gel gelelim öğrencilerimden gelen karikatürlere…

Bu yapılan ödevlerle aslında birçok kazanım sağlandı. Öncelikle bir web2 aracı öğrendiler. Don Kişot üzerine kafa yordular. Yaratıcılıklarını kullandılar. Ayrıca görsellerde de görüldüğü üzere yazım ve noktalama yanlışlarıyla ilgili geri bildirimler aldılar. Bundan sonraki ödevde Türkçe karakterleri destekleyecek bir karikatür aracı üzerinden ödev vermek.

Yorum bırakın

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın